20 iunie 2006

Un quilt, o poveste

Inca de la inceput este o mare aventura. O calatorie personala si foarte creativa. Aici totul se descopera si se lasa descoperit cu greu, cate putin, dar timpul scurs devine crestere. Crestem precum arborii in cercuri concentrice.

Formula e simpla. Un vis, putina nebunie, curaj si multa rabdare.
Quiltingul nu este o stiinta exacta chiar daca exista formule si tehnici.

Cand am facut prima incercare mi-am propus sa nu respect regulile (pe care oricum nu le stiam). Provocarea a fost peste asteptari (prea putin material, prea groasa ata, blocuri inegale, materialul se incretea, astfel ca, in final, rezultatul a fost doar... frumos colorat. In rest nici un secret. Totul era ingrozitor.
Dar chiar si acest ingrozitor quilt a adus zambetul pe cateva fete. Concluzia. Niciodata nu trebuie sa subestimam un quilt.

2 comentarii:

Madalina klement spunea...

Hei :)
ce ma bucru ca ai lasat un comentariu pe blogul meu. Asa ne-am cunoscut si uite ca am avut ce vedea la tine in pagina. Si eu am proiectat un "quilt" daca asa se cheama (paturica din colaje de material) al meu e cu pisicute pe diverse garduri si deocamdata sunt la faza de adunat materiale. M-ar ajuta tare mult niste sfaturi. Imi poti da un semn daca ai timp pe madalina.atelier@gmail.com ? Mercic

Nice to know you!

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
 

Powered by Blogger