17 decembrie 2006

atelier peisaj

Este greu cand materializarea unui vis se opreste la mijloace. De obicei fac mici compromisuri si incerc sa merg mai departe. Am visat la linistea si pacea din preajma manastirii Moldovita...

si..cam astea mi-au fost mijloacele pana in etapa asta...

(pentru a vedea detalii agatate cu bolduri se poate da un click pe imagine)
E doar un peisaj prea cuminte si ii lipseste vraja. Voi incerca sa repar visul la etapa de quilting cand, voi gasi cu siguranta linistea si pacea lucrand.

6 comentarii:

Petit Patch spunea...

Daniela,tabloul tau e nemaipomenit de reusit!
Moldovita am vizitat-o acum vreo 30 de ani si am amintiri placute din perioada aceea!
Smaranda

Anonim spunea...

Daniela! este mi-nu-nat! mai ales senzatia de apus de soare ce o inspira culoarea peretilor...daca ai putea transpune in quilt si dangatul clopotului cred ca ar fi perfect.Spune ca poti, asa-i ?? ;o))Felicitari!
Teodora.

Anonim spunea...

frumos spus, Teodora... daca as putea s-o fac, m-as lasa de serviciu a doua zi.

Anonim spunea...

Daniela, eu zic ca tu poti tot ce vrei, inclusiv dangatul clopotului, numai timp si liniste sa ai, asa cum "simti" si tu.
Corina

Anonim spunea...

Si mie imi place mult tabloul, cred ca este foarte reprezentativ pentru peisajele romanesti. NU este fara suflu, dimpotriva.
Mult spor la cusut.
Sanda

Anonim spunea...

Sunt sigura ca va iesi un peisaj minunat. Cand am vazut fotografia nu-mi prea inchipuiam cum il vei realiza. Elena

 

Powered by Blogger