26 ianuarie 2007

Miniaturi florale si nu numai...






Imediat ce am primit de la Teodora o bucata de Avalon, am si incercat metoda prezentata atat de bine de Smaranda.
Nu va pot descrie ce palpitant este totul. A fost foarte interesant mai ales cand Avalonul s-a topit si mi-a lasat in schimb o bucatica de material cu "iz" de primavara proaspata...Restul personajelor au venit ca o completare fireasca: buburuze, flori pictate si cioburi colorate din...

Marele secret este de fapt ceva foarte mic: un ou incondeiat spart, pe care ma durea sufletul sa-l arunc.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Daniela, martisoarele tale sunt super, super! Iar verdele este minunat. Bravo! Elena

Dora spunea...

foarte faine. mi-am adus aminte ca am si eu un ou incondeiat spart...sper ca n-o sa te superi daca te voi copia un pic ?

Anonim spunea...

Extraodinar. Esti nemaipomenita...iar bucuruzele sunt grozave.

Anonim spunea...

noa, aista-i bun! ;o)) numa ce-am gresit io creind ca-i vorba de-o finja( cana).
;o)))
- in replica prin vorba de prin partile mele ;o))-
T.

Anonim spunea...

Ma simt si eu putin mandra ca te-am incurajat sa faci miniaturi, abia astept sa vad poza finala, sunt o minunatie! Ce-ar fi sa trimiti o invitatie si celor din grupul descoperit de Smaranda sa-ti vada realizarile?

Anonim spunea...

Multumesc dar, o eventuala invitatie vom putea trimite cand vor fi gata si miniaturile celorlalte peticele.

Anonim spunea...

FOOOOOOOOOOOOOOARTE FRUMOASE!

 

Powered by Blogger