17 februarie 2007

Multe plicuri in cutia postala

Am primit de peste munti si tari numai lucruri minunate:
Maria din Germania, m-a rasfatat cu cateva reviste de patchwork, o minunata carte postala si plicuri din tyvek, pe care abia astept sa le "incalzesc".

Gretty din Franta mi-a faurit un martisor foarte original cu fir impletit de ea si o carte postala pe masura, cu marginea cusuta festiv in culorile martisorului.

Teodora mi-a incalzit inima cu o micuta si delicata felicitare rosie.

Smaranda, m-a surprins cu o felicitare ca un inceput de zbor. Foarte original conceputa si cu o mica inimioara martisor.

MULTUMESC MULT FETELOR!!! Sunteti minunate.

4 comentarii:

Elena spunea...

Si eu am primit martisoare, tot asa frumoase. Bineinteles ca le voi face poze si le voi pune pe blog. Elena

Paulina Baeza spunea...

preciosas tus tarjetas felicidades.
wonderful your greetings cards ,congratulations.Pauly-chile

Paulina Baeza spunea...

ah you have link in my blog.

Simonetta spunea...

Very beautiful your Postcards!!!!

 

Powered by Blogger