17 februarie 2007

Multe plicuri in cutia postala

Am primit de peste munti si tari numai lucruri minunate:
Maria din Germania, m-a rasfatat cu cateva reviste de patchwork, o minunata carte postala si plicuri din tyvek, pe care abia astept sa le "incalzesc".

Gretty din Franta mi-a faurit un martisor foarte original cu fir impletit de ea si o carte postala pe masura, cu marginea cusuta festiv in culorile martisorului.

Teodora mi-a incalzit inima cu o micuta si delicata felicitare rosie.

Smaranda, m-a surprins cu o felicitare ca un inceput de zbor. Foarte original conceputa si cu o mica inimioara martisor.

MULTUMESC MULT FETELOR!!! Sunteti minunate.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Si eu am primit martisoare, tot asa frumoase. Bineinteles ca le voi face poze si le voi pune pe blog. Elena

Paulina Baeza Creadora Textil
hechoamano9@gmail.com @taller_muy_freak
spunea...

preciosas tus tarjetas felicidades.
wonderful your greetings cards ,congratulations.Pauly-chile

Paulina Baeza Creadora Textil
hechoamano9@gmail.com @taller_muy_freak
spunea...

ah you have link in my blog.

Simonetta spunea...

Very beautiful your Postcards!!!!

 

Powered by Blogger