13 iunie 2007

"La Route du Blé en Beauce"


"Româncoutza - la petite roumaine" Smaranda Bourgery

L'Association "Beauce Arts - Textiles" ouvre ses portes au public Le Presbytère 2, rue du 17 Août 28140 CORMAINVILLE France
30 iunie - 1 iulie
Creatii textile si picturi deosebite la:
EXPOSITION "PORTES OUVERTES"

Un comentariu:

Dora spunea...

Daniela, stiu ca esti ocupata acum cu examenele copiilor, si-ti doresc multa bafta!!

Totusi, eu te-am nominalizat sa participi la un joc in blogosfera, acela de a mentiona pe blogul tau 7 lucruri la intamplare despre tine, iar apoi sa numesti alte 7 persoane pentru a face acelasi lucru. Si eu am fost nominalizata la randul meu, vezi ultimul meu post.

daca o sa ai timp de chestii din acestea mai jucause :) sper sa ti se para distractiv.

 

Powered by Blogger